Copiii fara etichete

miercuri, 15 septembrie 2010

UMf Iasi...de evitat!!!!


Nu sunt un tip rautacios din fire, nu imi place sa tin ura pe oameni, insa azi am avut o zi in care mi s-a intamplat asta,sa urasc asa de tare un om incat sincer ii doresc moartea.Si sa nu vina cineva sa-mi zica ca e pacat sa doresti rau cuiva,ca vede Dumnezeu..bla ..bla..bla,ca nu ma intereseaza.Am ajuns sa urasc asa de tare o institutie si o parte din oamenii care lucreaza acolo,desi nu-i cunosc personal si nici nu mi-as dori vreodata, incat daca as avea puterea sa le fac cel mai mare rau le-as face-o,mi-as dori sa-i vad suferind si sa nu le intind o mana de ajutor,sa se chinuie si sa nu-i bage nimeni in seama..Doamne m-am saturat.E vorba despre UMF Iasi si despre unii rahati=profesori de acolo.M-am saturat sa imi vad sotia ca se consuma, ca sufera,ca le suporta ironiile si ingamfarea,ca pun note dupa cum au chef,ca cer spaga,m-am saturat eu care nu am contact direct cu ei,dar sotia mea sau alti studenti care is acolo ce sa mai zica.Acolo totul se invarte in jurul spagii,ai bani treci,nu ai te pica de atatea ori pana ajungi sa platesti taxe de reexaminare.Binenteles nu toti procedeaza la fel insa o mare parte da,si am sa dau cateva nume de rahati:Petrescu,Slatineanu- fiziologie; Covic,Florea-nefrologie..etc...etc.Este de evitat aceasta institutie,UMF Iasi, nu stiu cum e la celelalte facultati de medicina din tara dar aici e jale,e bataie de joc pe fata.Asta e Romania,astia sunt oamenii,fie ei cu studii sau nu.Daca,copilul meu va vrea sa urmeze medicina,ii respect dorinta,dar sub nici o forma,in nici intr-un caz,fereasca dumnezeu,nu am sa-l inscriu la UMF Iasi,unde mai mare destrabalare,batjocora,spaga nu am mai auzit,oriunde altundeva numai in Iasi nu.Oricum celor de la UMF Iasi care-si bat joc de studenti,le cer spaga,si ii iau in batjocora le doresc sa ajunga cu acei bani pe piept.

Aaa..si uitai sa zic...sotia mea e insarcinata in luna a 9-a si e a doaua oara cand a dat examenul asta de nefrologie, si tot nu a vrut sa o treaca..cica .."Mai vii o data".Pe ei nu-i intereseaza ca poate de la Tg.Frumos la Iasi pentru o gravida in luna a-9 anu e chiar usor sa ajunga,ii intereseaza sa mai vina odata pentru ca data viitoare va trebui sa plateasca taxa de reexaminare.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Un singur cuvant: FLAGRANT.

andreea spunea...

Ai dreptate dar asta este!oricum ar fi trebuie sa mergem mai departe!!

Criss spunea...

asta e sistemul medical de la noi. de la universitate pana la cabinete medicale si spitale. te duci sa-ti faci analize k te simti rau si iti iese ca esti perfect sanatos. ce sa mai zici...:-J. traim bine nu? :-J

mitea spunea...

prea le pui la inima lasa lumea cum e ea n-o face din buna rea