Copiii fara etichete

miercuri, 22 septembrie 2010

Concediu


Mai am putin si intru in concediu de odihna.Nu plec nicaieri,nu am planuri,chiar de as avea n-as putea sa le pun in aplicare pentru ca il astept pe ala micu sa vina pe lume si tot timpul si toata atentia vor fi indreptate asupra lui.Chiar astept acest concediu,ca dupa un an si ceva de munca merit si eu macar o luna de uitat de dosare,fermieri,digitizari etc.In timpul acestui concediu am de gand sa-mi depun dosarul pentru concediul de crestere a copilului,si uite asa 2 ani am sa stau cu strunful meu acasa sa-i observ cresterea si dezvoltarea indeaproape.M-am tot gandit,consultat in familie si am ajuns la concluzia ca trebuie sa imi iau acest concediu din mai multe motive-avantaje: - pot fi non stop alaturi de copilul meu 2 ani

- indemnizatia e mai mare cu vreo 300 lei decat salariul asta redus care-l iau acuma

- risc sa fiu dat afara in acesti 2 ani,insa asa postul imi este asigurat

- am mai mult timp sa fac si altceva

- particip alaturi de sotie la cresterea si educarea copilului.

Plus ca nu stiu daca as avea alta solultie,intrucat sotia e in ultimul an de facultate si trebuie sa mai mearga la cursuri,sa mai scrie la licenta, sa mai studieze pentru examene,iar asa eu sunt de un real folos. Dar pana atunci asteptam cu nerabdare ziua in care cel mic va pasi in aceasta lume.

Un comentariu:

ANDREEA spunea...

DE ABIA ASTEPT SA FII IN CONCEDIU,SA VINA ODATA JUNIORUL NOSTRU CA NU MAI AM RABDARE!!TE IUBESC MULT!!