Copiii fara etichete

luni, 25 iulie 2011

Innoit si multumit

 De curand mi-am achizitionat un laptop si un telefon mobil de la Emag.Astia sunt fenomenali de rapizi si de seriosi,merg pe ideea "clientul nostru stapanul nostru".Iti raspund la orice intrebare,cu calm,cu rabdare,te face sa pleci de acolo super multumit si cu gandul de a reveni in cel mai scurt timp.Cum eu nu prea am treaba cu tehnologia,nu ca mi-ar fi greu sa pricep,insa nu prea ma pasioneaza,insa cand vreau sa-mi schimb PC-ul sau mobilul,ma documentez cat se poate de serios,iar apoi in limita bugetului actionez cu incredere butoanele de genul "adauga in cos".Asa mi-am comandat si un laptop Acer Aspire 5736Z cu procesor Intel Pentium Dual Core 2.3 Ghz,3 Gb Ram,250Gb  si un telefon mobil Samsung S3350 de care pana acum sunt super multumit.Inainte aveam tot un samsung de vreo 3 ani si parca voiam sa-l schimb,nu ca nu mai mergea,doar asa sa simt gustul de nou.Cu siguranta am sa mai cumpar de la Emag cu prima ocazie cand o sa am nevoie de ceva ,pentru ca,repet, nu stiu daca deocamdata exista mai prompti si mai seriosi ca ei.
Vorba lui Andi Moisescu "ma-nclin".

Un comentariu:

Unknown spunea...

Au preturi foarte bune, si multe produse in stoc. Si eu tot de la ei imi cumpar chestiile electronice in ultima vreme, si-s multumit. Aa, era sa uit, prefer sa ma duc eu in showroom decat sa astept chiar si 3 zile sa-mi livreze ceva acasa.