Copiii fara etichete

vineri, 4 noiembrie 2011

Asus - un partener de incredere zi de zi

 
   In ziua de azi nu mai sunt "la moda" calculatoarele gen PC-Desktop,cu unitate centrala,monitor,tastatura,mouse,se prefera din ce in ce mai mult laptopurile si notebookurile,pentru ca sunt mai usoare,ocupa spatiu mai putin,sunt portabile si ofera aceleasi performante,poate chiar mai mari,decat un PC clasic.
   Uite asa,cantarind eu in mintea mea avantajele si dezavantajele unui laptop,m-am hotarat sa-mi achizitionez unul si sa renunt la batranul PC-Desktop,care de fapt nu e chiar batran,are cam un an,dar i-a cam trecut timpul.Am studiat diverse site-uri de profil si in final m-am oprit la www.oktal.ro pentru ca mi-a atras atentia un laptop foarte acceptabil ca pret si extrem de performant din toate punctele de vedere.
    Este vorba despre Asus K53SV-SX428D i5-2410M 8GB 640 GB nVIDIA GT 540M 2GB ,un laptop cu un design modern,rafinat,dar in acelasi timp puternic si rapid ca performante.Cu un procesor i5,inteligent,cu viteza mare de lucru,o memorie RAM de 8 GB si o placa video nVIDIA GeForce GT 540M acest laptop raspunde cerintelor celui mai pretentios consumator de jocuri de ultima generatie sau softuri si aplicatii de inalta performanta.Cum eu sunt un pretentios mai ales cand vine vorba de jocuri pe calculator,pentru ca atunci cand ma apuc de unul vreau sa ma relaxez,sa ma destind,sa ma distrez,si nu poti face asta cu un laptop slab,cu procesor lenes,memorie mica sau placa video de slaba calitate.Din acest motiv am ales acest Asus si chiar dupa ce finalizez aceasta postare intru pe site-ul www.oktal.ro si il comand.

Articol scris pentru Superblog 2011!


P.S. Chiar am de vanzare un PC-Desktop,daca e cineva interesat lasati mesaj.


Niciun comentariu: