Copiii fara etichete

joi, 22 martie 2012

La casa

 
Cand eram mai pispiriu asa si stateam in vacante pe la bunici iubeam foarte mult viata la tara,animalele,campurile,livada,praful din ograda,laptele cu mamaliga mancat vara pe prispa,toate ma fascinau.Cand am mai crescut,am dat de gustul orasului,de fete,masini,baruri,cluburi,discoteci, si viata la tara mi se parea urata,ba chiar ma intrebam cum sa-mi placa mie asa ceva;daca faceam o vizita cumva la bunici,cand ajungeam acasa faceam 2-3 dusuri consecutive  ca sa iasa mirosul de vaca,de fan, si sa nu risc sa nu ma mai placa fetele.Pe urma am ajuns la facultate,am terminat-o,m-am angajat si am ajuns la casa mea,la bloc.E frumos,la bloc,ajungi acasa dupa serviciu,nu mai ai alte griji (vorba vine), stai cu familia,iesi in parc etc.Insa de multe ori imi doresc sa am o casa,cu gradina,cu pasari, cu caine,cu pisica, cu loc de gratar,cu foisor.Cine nu si-ar dori.Dupa ceva timp,iar ma razgandesc...ce casa,ce gradina..la bloc e super,e mai simplu mai elegant,mai civilizat (vorba vine ).Apoi iar ma gandesc la o casa,la tara, la aer curat etc.Oscilez intre rural si urban.Stau la bloc,imi place dar cateodata imi doresc sa stau la casa.La urma urmei sunt inginer agronom, ma ocup cu terenuri agricole,culturi,utilaje agricole (n-am nimic din acestea ),deci la tara frate,acolo ti-i locul.Lasand gluma la o parte,cine nu si-ar dori o casuta,aproape de un oras,sau chiar intr-unul? Tendinta si idealul oricarei familii este o casa,sau vila,departe de vecinii enervanti,in aer curat,cu o curte mica si cocheta.Este si idealul meu in concluzie.Deci,la casa!

Niciun comentariu: