Copiii fara etichete

vineri, 1 iunie 2012

Liar!

   De ceva vreme avem guvern nou ( oamenii din el sunt vechi),lumea spera ca va face ceva mai bun decat precedentul,traim cu speranta ca asta moare ultima.Ziceam in postarile trecute ca nu le am cu politica ,nu ma pasioneaza etc,si nu mi-am schimbat optiunile, insa sunt cat de cat informat cu ce se intampla in sfera politica,pentru ca vrem nu vrem ne priveste si ne afecteaza pe toti, si de aceea trebuie sa stim mereu cine ne conduce,cine ia decizii pentru noi etc.Aseara l-am vazut pe noul premier la TV dand niste explicatii si raspunsuri la intrebari puse de moderatorii unei emisiuni.Pot sa zic ca mi-a placut ceea ce vad si aud,chiar daca nu am fost intru totul de acord,insa usurinta si lejeritatea cu care dadea raspunsurile,extrem de credibile pentru majoritatea populatiei acestei tari,m-a surprins intr-un mod placut.Ca exemplu o sa zic doar asa: Victor Ponta intrebat de ce reintregeste salariile bugetarilor in doua transe,iar a doua o da in decembrie,a dat un raspuns total pe langa adevar,ba ca asa e acordul cu FMI,ba ca de abia atunci economia e pe plus bla bla bla..insa nu a spus clar si concis : pentru ca in noiembrie se alege guvernul!
  Oricum am mai multa incredere in el decat toti coruptii care ne-au condus pana acum.
 

Niciun comentariu: