Copiii fara etichete

marți, 26 iunie 2012

No idea

   
Ce nasol e cand nu ai idei de scris pe blog,simti ca vrei sa faci asta dar n-ai cum.Ce sa astern eu aici pe hartia asta virtuala ca sa para interesant si lumea sa citeasca,daca n-am nici o idee?Pentru un om care se ocupa cu scrisul este foarte aiurea sa n-aiba idei,pentru ca el cu asta se ocupa,din asta traieste,este ca si cum n-ai avea chef de munca.Atunci vrei nu vrei trebuie sa scrii ceva si trebuie sa o faci bine ca altfel e grav.
   Acum cand scriu randurile acestea sa stiti ca tot nu mi-a venit vreo idee,asa ca incerc sa astern cateva randuri sa vad ce va iesi la final.Sunt unii bloggeri care au plecat tot asa fara idei,dar perseverand au ajuns departe,la postari multe si de calitate (eu cunosc unul  - salut Mack).Altii au ramas la acelasi nivel de la inceput (asa ca mine :P) pentru ca nu s-au ocupat de pagina de blog.Ce sa faci daca inspiratia nu se lipeste,stai si citesti pe altii si te minunezi cum oare dintr-un subiect aparent banal poate face o lectura interesanta;raspunsul este clar: perseverenta!Unii intradevar sunt facuti pentru a scrie,au in sange acest talent,altii nu-l au dar prin munca il dobandesc.Eu pana acum nu ma incadrez in nici una din aceste doua categorii,pentru ca nu acord destula atentie scrisului,ca de talent....hmm. Am mai promis intr-o postare trecuta ca voi scrie zilnic,insa lipsa timpului si a inspiratiei si-au spus cuvantul asupra cantitatii si calitatii articolelor acestui blog.
     Tot n-am nici o idee!!!!!
     Vrea cineva niste albine? Pe bune, nu-i gluma.Contactati-ma daca vreti.
      Pa!
   
 
 
 

Niciun comentariu: