Copiii fara etichete

vineri, 13 iulie 2012

Masina,moft sau necesitate?

   
In zilele si in vremurile care le traim nu mai sunt necesare doar mancarea si acoperisul de deasupra capului ca sa ai o viata cat de cat buna.In trecut da,era valabila treaba cu casa,ceva animale,pamant ca sa-ti asiguri mancarea si cam atat era suficient pentru a supravietui.Acum cum poti sa traiesti fara telefon mobil,internet laptop sau PC,blugi ,masina,facebook etc.; aceste lucruri fac parte din viata noastra cotidiana,au prins radacini adanci si cu greu le poti indeparta.
   De fapt,voiam sa ajung la masina, este un lux,un moft sau o necesitate in zilele noastre? Din punctul meu de vedere este o necesitate si voi argumenta de ce.
   Sa zicem ca ai copil mic si la 1 noaptea se trezeste cu febra 39 grade,ragusit si aproape fara respiratie (am patit-o de doua ori) ce faci atunci; te imbraci rapid ,te urci in masina si in cateva minute esti la spital.
   Sau ai ceva de carat din apartament si vrei sa duci la tara,sau ai de adus ceva mai voluminos,mai greu de la tara,atunci daca nu ai masina apelezi la prieteni care au, insa acestia posibil sa nu fie disponibili atunci sau pur si simplu nu iti imprumuta masina (pe principiul : masina si femeia nu se dau,decat de tot).
   Alta situatie mai poate fi atunci cand trebuie sa pleci in concediu cu bagaje,cu copil,cu catel,cu purcel etc. si mersul cu trenul sau cu maxi-taxi nu-i tocmai placut,e incomod,copilul plange,bagajele-s multe.
   Deci iata doar trei situatii care demonstreaza ca masina este un lucru mai mult decat necesar,daca ne referim in special la familiile cu copii.
   Cu siguranta sunt si familii cu copii care n-au masina si se descurca destul de bine,dar cu siguranta nu le-ar displace o masina personala,iar in zilele noastre cu putin efort gasesti masini bune si ieftine,ma refer la cele second-hand.
    Pentru mine masina este indispensabila,nu cred sa fie vreo zi sa nu fac cativa km; si eu nu ma plimb doar  sa ard benzina degeaba cu fac pustanii prin oras.

   P.S. As aprecia foarte mult daca fiecare ce citeste aceasta postare si-ar spune parerea printr-un comment!

2 comentarii:

Criss spunea...

Tocmai ce m-am inscris la scoala de soferi. Deci e clar ca-ti impartasesc parerea. Ca sa nu mai vorbim de zilele ploioase cand trebuie sa ajungi la serviciu. Decat ud la picioare si cu parul in toate directiile, mai bine asa cum iesi din casa. O sa se ajunga la fel ca in situatia telefoanelor mobile : fiecare va avea cate o masina personala.Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Prostii si mofturi burgheze. Si eu am fost mic si am avut si febra mareeee si rau si alte alea si nu am avut masina la scara. Si am facut si concedii ,si ce concedii, si iar nu am avut masina la scara. Am avut apoi si masina si am fost si bolnav si degeaba am avut masina la scara. Asa ca bateti campii .