Copiii fara etichete

sâmbătă, 25 august 2012

Vai de noi

   
  Imi doresc ca peste ani sa traim intro tara civilizata,cu oameni educati si cu bune maniere,respectuosi,responsabili si cu atitudine. Asta e ceea ce-mi doresc,insa gandul ca generatia mea nu va apuca acest "lux" ma ingrozeste.
   Azi am pus un anunt publicitar,undeva intr-un spatiu unde lumea mai pune anunturi,iar atunci cand faci asa ceva speri ca cineva iti va raspunde afirmativ la anunt.Si eu am sperat doar 10 minute pentru ca atat a rezistat anuntul meu,pe urma a fost dat jos.Si nu de unii oameni care au considerat ca am afisat aiurea,ci de niste pusti de 15-16 ani care in mintea lor needucata si ingusta au considerat ca e "cool" sa rupa o hartie si sa o arunce pe jos.Norocul lor ca nu i-am vazut eu si mai mare noroc ca i-a vazut mama,care e o femeie cumsecade si evita cearta si scandalul chiar daca ea are de suferit.
   Cum sa ajungem departe cu astfel de tineri distrugatori de orice,needucati,viitori delicventi si nefolositori societatii? Cum? Stiu, fiecare tara are asemenea specimene,insa Romania parca a adunat mai  multe ca oricine.Toata lumea isi spune speranta in tineri,insa cei care cu adevarat ar contribui la civilizarea si dezvoltarea acestei tari sunt putini comparativ cu gloata salbatica ce se vrea viitorul Romaniei.
   Pacat!

Un comentariu:

Robintel spunea...

Relax, karma is a bitch. :D