Copiii fara etichete

joi, 6 septembrie 2012

30

  
 A mai trecut o zi, un an,un deceniu si uite ca am ajuns si depasit varsta de 30 de ani,ieri am schimbat prefixul.A fost o zi frumoasa, petrecuta in familie (cele mai frumoase momente pentru mine sunt cele din familie) am primit zeci de felicitari si urari,cadouri si ganduri bune.Am pasit spre o etapa a oamenilor maturi si responsabili, pentru ca la 30 ani nu-ti mai permiti sa te comporti ca la 20,trebuie sa-ti cladesti o familie,o cariera,o reputatie,un anumit statut,in functie de cerintele,principiile si standardele de viata ale fiecaruia.Oricum, consier ca cea mai mare realizare a unui om este familia,pe care eu deja o am si sunt foarte mandru si bucuros de acest lucru.Familia niciodata nu te jigneste,nu-ti vrea raul,intotdeauna te asteapta nerabdatoare acasa,lucruri pe care nimeni in lumea asta nu le face pentru tine.
   La multi ani!

3 comentarii:

Andreea.S spunea...

La multi ani,dragul meu!asa e,cel mai frumos e in familie!

Mack spunea...

La multi ani Ciprian, viata lunga si frumoasa altaturi de Andreea si Sebi

Cipri.S spunea...

Multumesc Mack.Toate cele bune si tie!