Copiii fara etichete

marți, 4 septembrie 2012

Bugetarii

    
Pe multi am auzit ca nu suporta bugetarii,ca nu-si fac treaba,nu dau informatii corecte,sunt nepoliticosi,neprofesionisti etc, numai de bine nu am auzit despre ei sau poate am auzit asa la foarte putini.La urma urmei sunt si ei oameni,si va garantez ca nu sunt mai acri sau mai nesuferiti decat romanul care se vede sef.
   Ati avut vreodata contact direct cu un patron de la noi,sa vedeti acolo cata ingamfare,aroganta si lipsa de respect poate afisa fata de angajati sau de cei ce doresc sa devina salariati acolo.Nici pe departe nu se compara cu un bugetar. Acum o sa ziceti ca bugetarii sunt platiti din bani publici si ca nu-i normal sa se comporte asa cu oamenii, e adevarat,insa sistemul care i-a format si in care au invatat meserie e de vina;rareori sau aproape deloc nu ai sa vezi un angajat al statului care n-a avut nici o legatura cu sistemul de munca din perioada comunista ca nu este diplomat,respectos,cu bun simt si rabdare.
   De multe ori mi s-a intamplat sa intalnesc la ghiseele unor banci comerciale,unde m-am dus sa dau bani,nu sa iau, functionari care te trateaza mai mult cu indiferenta decat cu interes,oameni mai inaintati in varsta care pana sa se privatizeze banca la care lucreaza acum,au fost functionari publici.Poate o fi si varsta de vina,ca nu mai ai asa multa rabdare,te-ai plictisit de atatia si atatia oameni,nu stiu,insa sistemul comunist a avut o amprenta destul de adanca in educatia acestor oameni.Acum cateva zile stateam de vorba cu cineva care povestea o intamplare ce se petrecea acum 3 ani,adica in 2009,iar cand a ajuns sa zica anul,l-a incurcat cu 1989.A fost un moment comic in sinea mea pe moment,pe urma mi-am dat seama ca pentru unii perioada pana in 1989 a fost cu adevarat marcanta si oarecum "traumatizanta".
    Revenind la functionarii publici,incercati sa observati si comportamentul celor tineri si faceti o comparatie,veti fi surprinsi de rezultat.
    In aceasta postare am generalizat situatia,dar asta nu inseamna ca nu sunt si exceptii.

   P.S. Si eu sunt functionar public,tanar!

Niciun comentariu: