Copiii fara etichete

miercuri, 2 martie 2011

Jos palaria

 Nu stiu daca mai este vreun post de televiziune care sa relateze pe larg adevarul din Romania asa cum o face Pro-tv.Am vazut duminica emisiunea "Romania te iubesc" si am ramas impresionat de complexitatea reportajului si de profesionalismul jurnalistului Alex Dima.Asta e realitatea in tara asta si nimeni nu are curaj sa o afirme,de asta am ajuns unde am ajuns,insa cred ca daca toate canalele media ar face ce face Pro-Tv,s-ar schimba ceva in tara asta.Aseara tot la acest post am vazut un reportaj si despre mizeriile din spitalele romanesti;am ramas impresionat.La celelalte vezi numai subiecte de 2 lei,care nu-s importante pentru dezvoltarea acestei tariosare ( ceva de genu tara arde si baba se piaptana),nu au curajul sa dezvaluie realitatile Romaniei.Din punctul meu de vedere"Jos palaria Pro-Tv".
Stiu ca am scris o postare despre nefunctionalitatea site-ului celor de la stirile Pro-Tv,insa asta n-are nici o legatura cu,calitatea reportajelor.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ciprian, nu toate emisiunile care le fac cei de la ProTv sunt de calitate. Din pacate, sunt si ei o televiziune comerciala, si cea mai mare audienta la ora actuala se face din prostii fara substrat. Eu am renuntat sa ma mai uit la stiri de exemplu din aceasta cauza, si m-am orientat spre bloguri sau twitter. Stiam de tarasenia din Egipt inainte sa apara la televizor. :)

Cipri.S spunea...

Asa e ..insa m-a inpresionat subiectul cu defrisarile masive de la noi din tara,si nu am mai vazut alta televiziune care sa dezbata acest subiect atat de apmlu cum face Pro-TV.