Copiii fara etichete

miercuri, 23 martie 2011

Shopping


 Imi place mult sa fac cumparaturi on-line,sunt un adept al acestui mod de cumparare.Pe langa faptul ca oferta e mai variata,preturile mai mici decat la clasicele magazine,ai timp sa te uiti cat vrei,sa cauti informatii despre produsele care-ti plac si apoi intr-un final sa apesi "adauga in cosul de cumparaturi".Am cumparat de pe net aproape orice fel de categorii de produse,de la electronice si electrocasnice,calculatoare,piese auto,haine,pana la animale si pasari de companie si multe alte produse din diverse categorii care nu-mi vin acum in minte.Ce nu-mi place insa,la unele site-uri (putine ce-i drept la numar) este ca nu afiseaza pretul,ca sa-l afli trebuie sa suni sau sa trimiti diverse e-mail-uri;urasc treaba asta,nu-mi place nici cand vad in ziar un anunt care zice "pret negociabil",sau un afis lipit pe geamul unei masini de vanzare in care iti da numai telefonul nu si pretul.Sau pe forumul pe care is eu mai activ www.stuparitul.ro este sectiunea de vanzari,si descrie scrie mare ca pretul este obligatoriu de afisat cand vinzi ceva,multi nu-l pun si lasa doar un nr. de telefon.Nu-mi place,deloc,deloc,deloc.Un anunt in care este dat si pretul este mult mai credibil decat unul fara,parerea mea.

Niciun comentariu: