Copiii fara etichete

joi, 21 aprilie 2011

BMW masina de cocalari


 Pacat de aceasta masina ca la noi in tara o conduc toti cocalarii si fomistii,in Germania banuiesc ca nu orice mucos isi permite un BMW;de fapt nu ca nu-si permite,e vorba de conceptie si de civilizatie,nu-si permite sa denigreze o asa marca de masina.La noi nu conteaza ca e din anul 1900 toamna,ca are o tona de rugina,ca iese fum pe toate orificiile,important e  sa ai un BMW fie el chiar si cel mai jalnic.De ce zic asta,nu de putine ori mi s-a intamplat sa ma intalnesc in trafic cu asa zisi posesori de BMW,care isi aratau talentele de soferi,si care puneau viata celorlalti participanti la trafic in pericol.Numai azi de doua ori mi s-a intamplat cand mergeam de la Tg.Frumos la Strunga;odata m-a depasit un nebun cred ca avea cel putin 150 la ora,apoi dupa 2 minute,alt cretin venea din sens opus pe aceeasi banda pe care mergeam si eu si in ultimul moment a revenit pe banda lui.Ce-i drept m-am speriat destul de tare,eu sunt foarte atent cand conduc insa in situatii de astea cand viata iti este pusa in pericol de alti dobitoci nu prea ai ce face.Cred ca v-ati prins ca cei doi erau la volanul unor bemveuri vechi,de cred ca mai mult costa o caruta cu doi cai buni decat masinile lor,insa impresiile,figurile si faptul ca-s la volanul unor masini germane de marca ii faceau pe soferi foarte mandri incat simteau ei nevoia sa ne arate noua celor cu matizuri,loganuri etc,ca masinile lor is cele mai bengoase.
Ba ne lasi!!!

Niciun comentariu: