Copiii fara etichete

sâmbătă, 9 aprilie 2011

USAMV IASI


Ma uitam prin lista mea de prieteni de pe facebook si am dat peste USAMV-IASI,universitatea la care am studiat din 2001 pana in 2006.Ce m-a facut sa scriu acest articol au fost pozele de pe facebook cu aceasta universitate,in cinci ani de cand am terminat s-a modernizat foarte mult si s-au facut multe investitii benefice atat pentru studenti cat si pentru cadrele universitare.Pe vreamea mea inca mai erau laboratoare cu aparatura din anii '80,mobilier cam tot din acea perioada,insa acum din ce am vazut in acele fotografii situatia s-a schimbat mult in bine.Am vazut laboratoare moderne,chiar 3D,teren de sport super dotat,biblioteca dotata cu laptopuri pentru fiecare student studios,cantina moderna,deci ce sa zic ceva cu adevarat european;nu stiu daca, Cuza sau Politehnica au asa ceva.De cand il stiu eu pe rectorul univeristaii agronomice a facut numai lucruri benefice,a investiti,a fost si este alaturi de studenti.Asa ceva mai rar la noi in tara.Perioada studentiei a fost una frumoasa pentru mine,imi aduc aminte cu placere de acele vremuri,chiar daca facultatea nu avea asa dotare,insa acum pentru actualii si viitorii studenti trebuie sa fie mult mai frumos.
Puteti vedea cateva fotografii ca sa va faceti o idee aici, sau puteti merge pana acolo ca sa va convingeti.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Ciprian.Am si eu o problema.As vrea sa dau la ingineria mediului si nu stiu cam ce cursuri(materii)sunt.Si crezi ca ma poti ajuta cumva?