Copiii fara etichete

miercuri, 14 iulie 2010

Adio Madalina Manole!


Nici bine nu am ajuns la servici ca am primit un telefon si am aflat ca a murit Madalina Manole.Cateva secunde nu am realizat,am crezut ca e o gluma insa luand la puricat presa pe net am constatat cu parere de rau ca asa e.Ba chiar i-am zis unui coleg de serviciu si la inceput nu a crezut,a zis ca ce azi e 1 aprilie,a crezut ca glumesc,insa sincer sa fiu mi-ar fi placut sa fie o gluma,dar din pacate "fata cu parul de foc" nu mai e printre noi.Dumnezeu stie ce o fi fost in mintea si sufletul ei de a recurs la acest gest de a se sinucide.Avea o familie,se casatorise de curand,avea un copilas de 1 an si ceva,ce altceva isi mai putea dori.Stau si ma gandesc cat de distrus trebuie sa fie sotul ei in momentele astea,cum va creste acel copil fara mama,o va cunoaste doar din fotografii si de la televizor.Pacat..mare pacat.Azi era si ziua ei de nastere,ar fi implinit 43 ani.Citeam in presa,dar se si vedea pe chipul ei,ca era o fire vesela,deschisa,iubea viata,scena,oamenii,chiar de curand in cadrul unei emisiuni declara ca se simte implinita,si atunci ma intreb de ce a facut asta.Cine stie, poate nu vom afla niciodata..asa a fost sa fie, asta i-a fost viata,soarta,atat a avut de trait pe acest pamant.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!
Este o mare pierdere pentru muzica romaneasca,pentru noi romanii cei care ii auzeam mereu cantecele si o vedeam in concerte sau la televizor.

Niciun comentariu: