Copiii fara etichete

duminică, 18 iulie 2010

Weekend frumos


Tocmai m-am intors de la munte unde am avut parte de un weekend superb din toate punctele de vedere.Vremea a fost extraordinar de frumoasa,atmosfera la fel,conditiile din camping foarte bune,peisaj minunat,in concluzie a fost frumos si relaxant.Am fost in statiunea Durau,asa cum relatam intro postare anterioara,la camping Leon,este destul de dragut acolo,am dat de acest camping dintr-o intamplare anul trecut si am sa mai merg de cate ori voi avea ocazia in acel loc.Este foarte frumos din toate punctele de vedere.Daca vrei sa te relaxezi,muntele e alegerea perfecta,aerul curat,gratarele incinse,berea rece si buna dispozitie sunt reteta perfecta a eliberarii de stresul cotidian acumulat de-a lungul zilelor.Nu am urcat muntele deoarece sotiei mele nu cred ca i-ar face bine acest lucru,ea fiind insarcinata in 7 luni,dar Ceahlaul nu pleaca de acolo,asa ca poate fi urcat oricand.
Cam atat pentru aceasta postare,mergeti la munte,relaxati-va si va veti simti minunat.Abia astept si alte weekend-uri cel putin la fel de frumoase ca acesta care acusi trece.Atasez si o fotografie facuta de " profesionistul" de mine in arta fotografica.

Niciun comentariu: