Copiii fara etichete

vineri, 15 octombrie 2010

Emag nota 10


Ieri mi-am luat camera web de la Emag.Se vede bine pentru cat de mica e (cat o cutie de chibrituri),are o imagine clara si nu vede in reluare,nu necesita instalare,pur si simplu bagi usb-ul si merge camera.Ce m-a surprins insa cel mai tare a fost seriozitatea si promptitudinea celor de la Emag.Am comandat pe net camera si cand s-a finalizat comanda mi s-a zis ca pe 14 oct intre orele 11:30-18:00 imi va fi livrata la domiciliu.Pe 14 oct la ora 12 fara un sfert am avut camera,si transportul a fost gratuit.Bravo Emag,mi-a facut placere sa fac afaceri cu voi,sunt multumit de produs ,dar mai ales de seriozitatea de care dati dovada.Sigur vom mai colabora.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Cat a durat de cand ai facut comanda pana ai avut-o acasa? Ca nu mi-am dat seama.

Anonim spunea...

FELICITARI CIPRI si mamei tale ca a stiut sa te creasca si sa ai cei 7 ani de acasa BRAVO pentru amindoi
niciodata sa nuti uiti MAMA esti dotat din punct de vedere intelectual

Cipri.S spunea...

Am facut comanda marti seara pe la 11 si joi la pranz am avut-o.

Cipri.S spunea...

Pentru comentatorul anonim: Daca ai scrie acolo si ce nume ai, as sti si eu cui sa multumesc pt.comentarii.Toate bune.

Unknown spunea...

Te-am intrebat pentru ca eu am avut probleme cu ei, abia dupa 3 zile am ajuns in posesia produsului. Care era pe stoc, aici in Iasi, si am experienta cu alte magazine online, din P.Neamt de exemplu, care daca dau comanda in seara asta, maine la amiaza ajunge.