Copiii fara etichete

marți, 5 octombrie 2010

Lucky day


Azi pot sa zic cu adevarat ca a fost pentru mine o zi norocoasa din mai multe puncte de vedere, insa cel mai tare a fost ca era sa-mi ridice politia masina.Am fost la Iasi si am parcat in zona Hala Centrala.Cat m-am invartit eu pe la diverse institutii baietii mi-au blocat rotile si erau gata sa-mi ridice masina pe platforma.Noroc ca am venit la timp si m-a vazut nenea politaiul si m-a lasat sa plec fara sa platesc vreo amenda.Mi-a dat un sfat, sa invat sa parchez regulamentar si la final a zis ca m-a iertat de 700 lei.Adevaru e ca am scapat ca prin urechile acului, am avut noroc cu carul.Oricum de acum am sa ma uit de doua ori inainte sa-mi parchez masina,ca la noi locuri de parcare nu sunt ,insa la ridicat masini tare suntem buni.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Ce masina smechera ai!!! :p (in poza cel putin)

Cipri S spunea...

in poza.ca in realitate nu e decat un matiz:p