Copiii fara etichete

vineri, 8 octombrie 2010

Mobila


Din curiozitate,plictiseala,lipsa de ocupatie sau mai stiu eu ce alte motive, m-am apucat sa-mi fac cateva piese de mobilier.Nu am cine stie ce scule,insa care le am is bune la casa omului,am lucrat foarte bine cu ele si sper sa le mai folosesc.Cat despre piesele care le-am facut ce pot sa zic: nu mi-au luat timp mult,trebuie destula atentie ca sa le faci (mai ales pentru unu ca mine care nu are habar in acest domeniu),iti trebuie rabdare,indemanare cat de cat,scule bunicele si in final iti ies ok,eu cel putin asa zic.Pentru cine e curios de "operele" mele, le poate vedea aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

asa te inveti gospodar dai tare ca ai inceput bine chiar imi plac ce cuie tiai ales

Anonim spunea...

dar as fi curios sa vad ce opera tia esit