Copiii fara etichete

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Lauzie..la barbati?Aoleu,n-am mai auzit!


Stiti ce ma enerveaza cel mai tare?Marti trebuie sa ma intorc la servici,dupa o luna de stat acasa,si nu-mi convine deloc,mai ales ca trebuie sa fac asta din vina unor colege de ale mele de la Iasi,care se ocupa cu evidenta personalului angajat la APIA,care dansele nu stiu ca tatal copilului are dreptul sa-si ia concediul de crestere a copilului imediat dupa nasterea acestuia,si numai mama trebuie sa astepte cele 42 zile de lauzie,in caz ca doreste ea acest tip de concediu.Si uite asa din nestiinta lor trebuie sa mai merg eu inca 2 saptamani la servici ca sa mi se implineasca cele 42 zile de lauzie,de parca eu as fi nascut.Adevaru' e ca suntem o tara plina de competenti in doate domeniile si la toate nivelurile.Hai pa, ca m-am enervat si mai tare ca iar mi-am adus aminte!!

3 comentarii:

Unknown spunea...

Tu si cu Arnold Schwartzenegger (sper ca i-am scris numele calumea)

Unknown spunea...

PS:Pune-ti pe blog o chestie d-aia de postat automat pe facebook, twitter, ca sa-ti promovez articolele. Asta de exemplu e tare!

Cipri.S spunea...

Daca as sti cum , as pune.:D