Copiii fara etichete

vineri, 8 februarie 2013

Despre noi, bărbaţii

Aşa o fi?


1. Toţi bărbaţii sunt nişte copii
 Asta cam aşa este, ne dăm noi mari şi tari dar când suntem la fotbal, sau ne băgăm la un PC game, nu este nici o diferenţă de comportament între noi şi un copil de 7 ani.

2. Au nevoie de încurajări
 Cel puţin în cazul meu funcţionează, nu trebuie să mă cicălească soţia să fac un lucru, dar nici dacă nu mi-ar zice nimic parcă nu l-aş face.

3. Întorc capul după alte femei
Poate să zică şi cel mai fidel bărbat din lume că nu e aşa, că cine-l crede. Important e să rămâi doar cu privirea atunci când e cazul.

4. Bărbaţii vor să fie idolatrizaţi
Cărui bărbat nu-i plac expresiile „ Ce tare eşti”, „ Eşti aşa de puternic”, „Eşti îngerul meu păzitor” etc.

5. Sunt cei mai mari bucătari ai lumii
Jamie Oliver, Rudolph Van Veen, Gordon Ramsay, Anthony Bourdain, Antonio Passarelli, Horia Vîrlan etc., sunt dovada clară al acestui adevăr.

6. Bărbaţii nu înţeleg subtilităţile
Nu suntem cititori de gânduri ale femeilor, însă dacă ni se cere ceva ne conformăm.

7. "Trebuie sa vorbim despre noi"
Expresie care nu este chiar pe placul nostru, creează palpitaţii şi ne duce cu gândul că ceva nu merge în cuplu.
8. Bărbaţii sunt curajoşi
Aşa este, toate până la vizita la stomatolog.

9. Când o femeie încearcă o rochie care îi este strâmtă, se gândeşte că s-a îngrăşat. Când un bărbat încearcă nişte haine care sunt strâmte, se gândeşte că au intrat la apă.
Hmm...aici nu cred că e adevărat, mă consider o persoană autocritică, iar pe soţia mea nu aş jigni-o nici măcar în gând.

10. Bărbaţii detestă să facă cumpărături, preferă să cumpere ce le este mai aproape, indiferent de preţ.
Mie îmi place să fac cumpărături şi să mă plimb, aşa că distanţa nu e o problemă, cât despre preţ sunt destul de atent.

11.  Nu suportă să fie criticaţi
Nu e adevărat, îmi zici odată şi am priceput, îmi cer scuze dacă e cazul.

12. Sunt comozi
      Cine nu-i? Să fim serioşi.

Sursa de inspiratie.
              


Niciun comentariu: