Copiii fara etichete

vineri, 2 noiembrie 2012

Impresionam cu Nemira



  
 Impresionarea placuta a persoanei dragi se poate face si in alte moduri decat in cele ce se practica acum,oferind masini scumpe, vacante de lux,haine de blana etc, care dupa parerea mea nu semnifica mai nimic intro relatie bazata pe dragoste, respect si intelegere.Trebuie consolidata in primul rand partea spirituala, cea care tine de suflet, de trairi si de sentimente, iar apoi partea materiala va fi traita si ea la intensitate maxima, dupa buget,posibilitati, fara nici un fel de urma de repros.
   Nu de multe ori am avut ocazia sa-mi surprind in mod placut, elegant si subtil sotia cu o carte. Da, o carte, din cea cu file, coperti,prefata si cuprins, pe care multi dintre noi o ignoram in biblioteca sau in librarie desi ea are puteri neasteptat de mari in dezvoltarea viziunii si inteligentei,a creierului si pesonalitatii umane.Oferirea unei carti ar trebui sa faca persoana, careia i se adreseaza, sa se simta apreciata, inteligenta, cu simtul umorului, cu spirit de observatie si o imaginatie bogata.Asa se simte sotia mea cand primeste in dar de la mine o carte, sau cand si-o cumpara de pe rafturile unei librarii clasice sau virtuale.Fie ca este o carte de proza sau un volum de versuri, ori o carte stiintifica, fiecare are o valoare, inseamna ceva, iar daca e citita cu placere, ajunge si actioneaza exact acolo unde trebuie,la minte si suflet.
  De curand ma uitam pe site-ul librariei virtuale Nemira,in cautarea unei carti pentru sotia mea, Andreea, si am dat peste volumul lui Mihai Gainusa – Jurnal din viitor, o carte cu mult umor, inteligent scrisa, cu texte hazlii si incarcate de darul povestirii care hranesc mintea si sufletul. Cum sotia mea apreciaza bunul gust si simtul umorului, am zis ca asta este cartea cea mai potrivita pentru dansa, si cu siguranta va fi o surpriza placuta.
   Ca sa fie o surpriza placuta pana la capat, am ales sa-i ofer cartea de la Nemira facandu-i si o declaratie de dragoste, in versuri:
De ziua ta si-anoastra primeste-n dar o carte
De-ti va placea citind-o, tu vesela vei fi
I-o carte de umor, satira si iubire
Jurnal din viitor, Nemira mi-a fost parte.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: