Copiii fara etichete

marți, 6 noiembrie 2012

Un magazin care vinde magazine



   
   Din perspectivia unui om atehnic, este greu sa-mi exprim o parere despre realizarea unui website, insa ca orice om, care foloseste magazinele online destul de mult as putea sa-mi dau cu parerea asupra unui magazine online anume, cum ar fi SpringShop.ro.
   Laud in primul rand ideea in sine, un magazin care vinde magazine, suna bine si este o idee de bussines modern si in concordanta cu cerera pietei.Multi sunt aceia care isi fac cumparaturile on line, iar atunci cand intri intr-un magazin virtual, prima impresie conteaza,aspectul,culorile,imaginile, fontul textului,au un impact destul de hotarator asupra magazinului.
   De exemplu mie imi place ca o pagina web sa fie cat mai aerisita,sa aiba culori deschise, sa dea impresia de ceva mare, spatios,sa spuna multe in cuvinte putine.Asta ca prima impresie, pe urma vin celelalte aspecte mult mai importante, cum ar fi, usurinta gasirii unui produs, afisarea pretului obligatoriu (urasc site-urile care nu afiseaza preturi),date de contact,varietatea de produse etc.
   Raportandu-ma la SpringShop.ro, dupa ce am dat o raita prin el, pot zice ca la prima impresie sta foarte bine, fundalul alb,pagina mare si un font al textului placut si odihnitor pentru ochi,la date de contact n-am ce sa zic, pot fi contactati pe toate caile posibile (scrisori, telefon, twitter,facebook,google+,YouTube, Pinterest). Informatia care o ofera este precisa, cu intrebari si raspunsuri exacte,sincera (am vazut o intrebare despre ceva reduceri si bonusuri, iar baietii au raspuns sincer ca deocamdata nu ofera astfel de facilitati).Cel mai mult imi place ca au afisate preturile pe intelesul tuturor si un demo sa-ti poti face o idee despre cum ar arata magazinul online.Foarte multe informatii de oridin tehnic, pentru cunoscatori, semn ca la SpringShop exista transparenta din toate punctele de vedere,asigura si suport tehnic gratuit si au chiar si blog.Este unul din genurile de magazin online la care voi reveni de cate ori am ocazia si pe care il voi recomanda mai departe.
   Nu as avea ce sa schimb la SpringShop.ro, din punctul meu de vedere, consider ca este un magazin online asa cum ar trebui sa fie multe din acest domeniu.Cu siguranta am sa-mi cumpar si eu un magazin online de la SpringShop.ro, trebuie doar sa ma gandesc la gama de produse pe care vreau sa ma axez.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: