Copiii fara etichete

marți, 27 noiembrie 2012

Versuri IV

No comment in stil RAP



Ma simt ca un ratat dezorientat
Debusolat, frustrat, amenintat,
De propria persoana si de cei dragi tradat,
De remarcat ca nu ma sperii, doar sunt gresit interpretat.
Sunt sociabil, amabil si usor interpretabil,
Perfectinost si familist convins,
Antiprostie si ipocrizie, lasitate si marlanie,
Minciuna, si aprig la manie.
Nu fac rau decat cand sunt provocat,
Fac bine-n rest, multumesc, sunt incantat.
Ma doare-n cot de gurile rele
Nu iau in seama decat convingerile mele.
Increderea inseamna reputatie
La fel cum ratiunea provoaca abnegatie.
Nu vad, nu cred,
Imi demontrezi, inteleg
Nu m-aburi, ca nu sunt prost
Simt mult mai mult decat arat.
Eu stiu sa tac dar,  stiu sa si atac,
Nu ma prosti ca nu sunt ciumpalac,
Vorba lu' Badea ce-mi este antipatic,
E-adevarat ca sunt de multe ori apatic.
Urasc minciuna, prostia si scamatoria
Nu-mi plac oamenii josnici si fara caracter
Prefer o companie placuta, cu mister
Decat una  impusa cu forta, fara fler.
Na, ca am spus exact ce trebuia
Probabil ca am sa supar pe careva
Dar asta-i viata, cu bune si cu rele
Si nimeni nu m-andeparteaza
De la, convingerile mele.

                                                  by Cpri.S - nov. 2012

Un comentariu:

Andreea spunea...

Minciuna are picioare scurte si se descopera intotdeauna!