Copiii fara etichete

luni, 19 noiembrie 2012

Indispensabilul PC



   
   Nu cred ca cineva, care are calculator personal de ceva timp acasa,ar putea renunta brusc la acesta,la internet,jocuri sau miile de aplicatii dependente de PC. Pentru cineva care nu are calculator acasa,cred ca mai ales in mediul rural,multi tineri nu au un PC, asta nu ar fi o problema.
   Cum as arata eu fara calculator am sa relatez in cateva puncte distincte, dupa cum urmeaza:
1. As fi somer,fara bani de utilitati,mancare,casa,masina,haine etc, pentru ca munca mea se bazeaza 100% pe utilizarea unui calculator.
2. Nu as mai putea participa la Superblog.
3. Nu as mai scrie articole pe blogul meu,lucru care mie imi place foarte mult,chiar daca de multe ori n-am inspiratie, scriu articole putine si de o calitate demna de un incepator inrait.
4. Nu as mai intra pe pagina magazinului online preferat, de unde mereu  imi imbunatatesc  PC-ul.
5. Nu as mai avea de unde sa cumpar hard-diskuri la preturi mici pentru a stoca miile de fotografii ce le detin.
6. Gamer pasionat,ce sunt, ce m-as face eu fara placile video AMD!?
7. Aproape cam tot ce cumpar,mai putin alimente, o fac de pe internet, si sigur mi-ar fi foarte greu,daca nu imposibil fara PC.
   Desi sunt multi aceia care afirma ca ar vrea sa evadeze din cotidian, fara PC,laptop,internet, sunt convins ca dupa putin timp le-ar duce dorul si s-ar intoarce intr-un suflet la aceste obiecte indispensabile vietii noastre moderne.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: