Copiii fara etichete

miercuri, 13 februarie 2013

România medicală

   
   A fost şi un reportaj odată la TV, nu mai reţin data ca să vă dau linkul, despre pastile, mai exact despre cum se tratează românii cu medicamente.
   Normal ar fi ca să luăm pastile prescrise de medic, dar cum România nu este o ţară tocmai normală, noi, cetăţenii suferinzi de ce ne-am abate de la etichetă!? Nu ştiu, dar realitatea e crudă, tragică, naşpa sau orice alte cuvinte ce se aseamănă cu acestea.
   Să vedem cum se iau în România pastilele:

 1. După recomandările vecinei
  Ia şi tu, că eu am luat şi m-a ajutat foarte mult, mi-a trecut durerea ba chiar am prins şi ceva pofta de viaţă.

2. După recomadările rudelor din străinătate
    La noi în Germania/Italia/Congo/China etc etc. aceste pastile sunt forte bune şi au efect, trebuie să le iei şi tu şi te vei simţ ca nou. 

3. După internet
    Cu ce se tratează boala X? Cu pastilele Y. Bun, am găsit soluţia, iau şi eu medicamentele acestea.

4. După ureche
    Ştiu eu că de mult am luat X, Y, Z pastile şi mi-a trecut, ia să iau şi acum şi sigur îmi va trece.

5. După spusele medicului
    Niciodată!

6. După recomadările popei
    Întotdeauna!

Şi ne mai mirăm de ce suntem printre cardiacii, sifiliticii, hepaticii, diabeticii etc. fruntaşi ai europei.

Niciun comentariu: