Copiii fara etichete

luni, 25 martie 2013

Online & POS

   
    Chiar acum au sunat la uşa apartamentului meu din Tîrgu Frumos trei babe care cereau bani ( un mic ajutor, ca de obicei) pentru biserică. Chiar dacă aveam bani cash în casă nu le dădeam, dar de data aceasta chiar toţi banii mei erau pe card. Aşa că dacă aveau la ele un POS poate mă lăsam înduplecat de vreo 10 lei, dar cum credinţa este în raport invers proporţional cu tehnicile moderne ale lumii civizate posibilitatea ca să dau pomelnice cu cardul sunt destul de reduse pentru viitor.
   Am mai spus-o că de foarte puţine ori am bani cash la mine pentru că prefer să fac plăţi online sau cu cardul din cel puţin trei motive ce mie îmi convin:
 - nu-mi place să stau la rând la bancomat să scot bani şi să mi se ia şi comision pe deasupra;
 - nu-mi place să aştept rest, să primesc gume sau bomboane în locul acestuia;
 -prefer să evit cozile şi îmbulzeala atunci când îmi plătesc facturile şi impozitele.
De curând am aflat că şi în oraşul meu, Tîrgu Frumos, taxele şi impozitele le pot plăti la ghişeu cu cardul, un lucru lăudabil de altfel, dar m-aş bucura şi mai tare când voi avea posibilitatea de face astfel de plăţi de acasă de la laptopul meu. Lumea modernă în care trăim, dar ne aliniem mai greu, pune mare accent pe astfel de plăţi, online sau la POS, astfel că a fost creată în acest scop şi o aplicaţie pe Facebook, pentru a încuraja populaţia să folosească acest sistem de plată. E interesantă aplicaţia, eu m-am înscris deja şi vă recomand şi vouă să faceţi acest lucru pentru că vă poate aduce premii frumoase, cum ar fi un smartphone Samsung Galaxy SIII. Sună bine nu? Recomandarea mea şi nu numai a mea, este aceea ca voi cititorii acestui blog să faceţi din oraşul vostru unul al viitorului prin facerea a cât mai multe plăţi online sau cu cardul la POS, pentru că numai aşa demonstrăm că ţinem pasul cu lumea civilizată şi evoluată la care visăm toţi. Era să uit, un alt avantaj foarte important al cardului, este acela că dacă vă este furat, hoţul nu prea are ce face cu el, iar dacă anunţaţi banca în timp util banii vă rămân integral în cont. Nu acelaşi lucru se întâmplă atunci când hoţii vă fură banii cash.

Niciun comentariu: