Copiii fara etichete

duminică, 10 martie 2013

Târguri de weekend la Iaşi

   
   A fost un weekend mohorât la Iaşi, cu ploaie, vânt, frig şi temperaturi maxime de 5-6 grade, faţă de oraşele din sudul ţării unde s-a înregistrat soare şi temperaturi de 16-17 grade. Dar nu-i nimic, va răsări soarele şi pe strada noastră, vorba cântecului. În ciuda vremii mai mult de toamnă-iarnă decât de primăvară, în oraşul celor 7 coline au avut loc două târguri pe care le-am vizitat şi nu mi-a părut rău deloc că am făcut-o. Primul ce l-am vizitat a fost târgul apicol, ajuns la cea de-a 5-a ediţie, a avut loc în parcarea laterală de la Iulius Mall, expozanţii au venit absolut din toată ţara şi nu numai, marfă a fost destulă, vizitatori şi cumpărători de asemenea. Singurul inconvenient al acestui târg a fost aerul liber, rece şi cu mult vânt şi precipitaţii în care s-a desfăşurat, dacă era într-un spaţiu acoperit era mai ok, dar per ansamblu a fost bine şi aşa. Evident, ca orice vizitator pasionat de apicultură nu am plecat cu mâna goală ci cu un afumător nou, un cleşte de scos rame şi o pungă de combustibil cu miros de lavandă.
   Pe urmă am mers câteva străzi până la Librex, târgul de carte, ce a avut loc la Sala Polivalentă, un loc foarte primitor, cald şi încărcat de cultură, artă şi foarte multe cărţi din absolut toate domeniile. Nu ştiam că există în ţara noastră o editură care are ca principal, sau unicul, obiect de activitate editarea cărţilor islamice, în care prezintă tradiţiile, cultura şi obiceiurile musulmane. L-am văzut şi pe cunoscutul actor-scriitor Ioan Gyuri Pascu reprezentatnt fiind al editurii Cartea-Daath, ce şi-a lansat cartea Viaţă, adevăr, lumină, nu am reuşit să îl fotografiez sau să-i cer un autograf, ocupat fiind cu prezentarea cărţii sale unor oameni interesaţi. Nici de la acest târg nu am plecat cu mâna goală, trei cărţi de colorat i le-am cumpărat numai lui Sebastian, deşi e cam mic pentru astfel de activităţi, văd că îi place şi este pasionat de scris şi colorat.
   În drum spre casă am oprit la o spălătorie auto şi am dat luciu bolidului roşu de 796 cmc, iar azi a plouat mai toată ziua şi o parte din luciu s-a mai dus.
    Vedeţi mai jos câteva fotografii de la cele două târguri.







  

Un comentariu:

Andreea spunea...

A fost frumos!nu prea mi-a placut frigul de la targul apicol dar la targul de carte era cald si bine....