Copiii fara etichete

duminică, 14 octombrie 2012

My Laptop




 Fiind o persoana mai practica de felul meu, achizitionarea unui lucru o fac in primul rand dupa utilitate si apoi dupa alte criterii precum: design, forma,culoare,marime etc.Utilitatea o pun pe primul loc pentru ca asta conteaza cel mai mult pentru mine,cumpar ceva care sa-mi fie util si sa-mi satisfaca in primul rand nevoile de natura practica.
   Am aplicat acelasi principiu si cand mi-am achizitionat un laptotp Asus,am analizat ofertele din magazinele online, am pus intrebari, am primit sugestii, am analizat , am calculat si am decis : Asus X54C-SX118.
   Am gasit exact ce asteptam de la un laptop: procesor performant si rapid, (Intel Pentium IV,2.1 GHz Dual Core), memorie RAM mare ( 6GB), capacitate de stocare a hard disk-ului destul de mare (500 GB) si un pret modest ( 1650 lei).Atunci cand lucrez cu un laptop, si lucrez destul de mult intro zi, am nevoie sa functioneze la parametri normali, fara blocaje si restartari,, sa suporte aplicatiile de ultima generatie, sa aiba un sunet si o imagine de o calitate foarte buna. Memoria RAM am urmarit sa fie foarte mare deoarece programele sau aplicatiile cu care lucrez in acelasi timp sa se incarce si sa ruleze rapid, widget-urile ce le afisez pe desktop (si nu-s putine) sa aiba de unde se hrani cu "rami", iar cand mai iau pauza si ma bag la un joc acesta sa ruleze la standarde reale.
   

Hard disk-ul niciodata nu e prea mare, pentru ca tot c mi se pare interesant colectez si adun, asa ca trebuie spatiu suficient si de asta am considerat 500 GB destui deocamdata.Trebuie sa am loc de depozitare pentru fisiere,programe, filme,muzica buna, jocuri, mai ales ca eu sunt o fire destul de conservatoare.

   Ca majoritatea romanilor,ce nu dispun de suficiente resurse monetare,categorie din care fac si eu parte, m-am uitat si la pret undeva catre limita inferioara dar totusi ceva mai sus.Din fericire am gasit la un pret decent un laptotp cu care ma impac foarte bine si care isi face treaba (el pe a lui si eu pe a mea) destul de bine.Important este sa fie stapanul multumit.
  Celelalte aspecte de care vorbeam la inceputul articolului sunt si ele importante,dar pe locul secund.Acest laptop are un aspect destul de barbatesc, un ecran de 17 inch, calitatea finisajelor foarte buna, in concluzie un aspect foarte practic si interesant.
   Pe langa cele descrise mai sus, la achizitionarea unui laptop, mai urmaresc sa fie vandut si livrat de catre firme seriose (din mediul online, pentru ca in 99.99% din cazuri cumpar online) cum ar fi www.azerty.ro, sa aiba garantie cat mai mare, un sistem de operare si un antivirus de acualitate.Si acestea sunt lucruri extrem de importante la un laptop fara de care nu-ti poti face treaba cum trebuie,un sistem de operar bun si o securitate a datelor foarte exigenta.
   Nici  de accesorii nu trebuie sa uitam,o geanta eleganta si practica si un cooler care sa asigure o racire corespunzatoare a procesorului sunt esentiale pentru a proteja laptopul. Daca mai pui si cateva actipilduri care te reprezinta si care sa-ti personalizeze laptopul este mai mult decat perfect,in acest caz puteti sa lucrati la cele mai inalte standarde.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!



 
 

Niciun comentariu: