Copiii fara etichete

luni, 22 octombrie 2012

Aventuria



   Tot timpul cand trebuie sa plec intro excursie sau calatorie mai indepartata sunt nevoit sa-mi las cainele pe la rude,prieteni,la tara, desi as vrea cateodata cand activitatile imi permit sa-l iau si pe el.Cand merg cu masina nu e o problema,ca este loc si pentru el, problema se pune atunci cand circul cu trenul sau cu avionul,stim foarte bine ca animalele de companie trebuie transportate in custi speciale.Nu am cumparat o asemenea cusca intrucat am considerat ca nu e o investitie buna pentru cat timp circula cainele meu cu trenul sau avionul,dar motivul principal este acela ca am gasit sa inchiriez una, ori de cate ori am nevoie, de la www.aventuria.ro. Ultima data am optat pentru o cusca ce avea un sistem din otel de blocare al usii de acces, dar si 5 sisteme de blocare pentru cele doua parti ale custii, pentru ca Rottweillerul meu este extrem de smecher si neastamparat.Cusca avea maner retractabil,grile pentru ventilatie si compartiment pentru depozitarea diverselor obiecte cum ar fi lesa,mancare etc. Este o cusca foarte sigura, care se supune regulilor IATA , ce mi-a permis sa-mi transport cainele in deplina siguranta iar pe el in deplin confort avand si dimensiunile perfect adaptate pentru a transporta caini de talie mare.
   „Rasfoind” site-ul Aventuria.ro am gasit o multime de oferte pentru toate gusturile si buzunarele,o gama foarte variata de echimapente pentru orice fel de activitati,de inchiriat sau de cumparat, iar foarte importante sunt review-rile la diversele produse/servicii care sunt 100% pozitive, ceea ce demonstreaza ca la Aventuria lucreaza o echipa bazata pe profesionalism si seriozitate.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPER BLOG 2012!

Niciun comentariu: