Copiii fara etichete

miercuri, 31 octombrie 2012

NH Hoteles – “Wake Up To A Better World”



   
De cand am intrat in Uniunea Europeana, mereu am fost curios sa stiu cum arata  capitala UE si dupa ce criterii a fost aleasa.
   Intamplarea, fericita de altfel, face ca am participat la o tombola si am si am castigat un voucher de calatorie,ce include transport si cazare catre orice destinatie doresc eu  timp de 7 zile.N-am stat prea mult pe ganduri si am ales sa petrec saptamana in Belgia, la Bruxell, pentru a-mi satisface curiozitatea si a adauga in “palmares” o noua cucerire din punct de vedere al vizitarii.
   Despre cazare nu am stat prea mult sa caut, stiam foarte bine ca lantul hotelier NH Hoteles ofera exact ceea ce caut, asa ca am intrat pe site-ul lor si am facut rezervarea fara nici o urma de ezitare.Ba mai mult, de la an la an aduc imbunatatiri in confortul clientilor, nu stiu de unde le mai vin idei si cat de mult mai vor sa rasfete persoanele cazate acolo.
   Mai nou, si consider acest lucru un mare plus pentru toata lumea, NH Hoteles protejeaza mediul inconjurator, are proiecte in acest sens si vine cu produse si servicii care sunt in armonie cu mediul.Sloganul lantului hotelier NH Hoteles este “Wake Up To A Better World” si se bazeaza pe niste actiuni la care celelate hoteluri nici nu s-au gandit,nu mai zic sa implementeze asa ceva.
   Una din actiunile principale realizate este noua gama de cosmetice “Agua de la Tierra”, cu ambalaje oxo-biodegradabile, care sunt oferite gratuit oaspetilor din fiecare hotel NH; Astfel, durata de biodegradare a ambalajelor devine de maxim 7 ani de zile, in loc de 400 de ani, cat este in prezent durata standard de biodegradare a unui ambalaj de plastic.
   NH Hoteles a inceput sa instaleze si sa ofere gratuit oaspetilor sai puncte de reincarcare rapida pentru masini electrice.
   De asemenea, compania ofera un “Calculator al emisiilor de dioxid de carbon”, disponibil pe website-ul lantului hotelier, prin care oaspetii se pot informa despre impactul sejurului asupra mediului inconjurator.
   NH Hoteles a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeana in programele acesteia “GreenLight” si “Green Building”, devenind un model de referinta pentru hotelurile din intreaga lume in domeniul protejarii mediului inconjurator.
   Implementarea conceptului de „Ecomeetings” pentru intalnirile de afaceri, face posibila o abordare responsabila privind protejarea planetei, prin utilizarea becurilor ecologice, folosirea eficienta a apei si a energiei, reducerea emisiilor de CO2, precum si utilizarea de produse biodegradabile.
   In cateva cuvinte se face economie de „energie negativa”, care compenseaza din plin cu zambet, sprijin si buna dispozitie din belsug.
   Aceste lucruri le-am citit pe site, dar le-am gasit exact in aceasta forma la hotelul NH Brussel City Center, unde am petrecut o saptamana de vis, in compania profesionalismului, rafinamentului, elegantei si a grijii fata de ceea ce ne inconjoara.
   La intoarcere, am aterizat la Bucuresti,iar cum ora era cam tarzie pentru a pleca spre Iasi, am petrecut noaptea la NH Bucharest unde aveam impresia ca sunt tot la Bruxell de cum am intrat pe usa hotelului.
ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: