Copiii fara etichete

duminică, 21 octombrie 2012

Playboy VIP For Him

   
Toata lumea care ma cunoaste stie ca sunt un tip exclusivit, imprevizibil si mereu tentat sa experimetez ceva nou indiferent de situatie.Imi plac petrecerile fastuoase, cu gust, unde lumea se simte bine si in timpul acesteia si dupa.La toate party-urile  la care particip,fara nici o exagerare,saptamanal, ma intalnesc cu diverse persoane unele mai cunoscute,altele mai putin.Atmosfera e frumoasa, relaxanta,mancaruri alese,bauturi fine, fete frumoase,masini scumpe.
   De regula imi vad de treaba mea, nu ma bag in seama aiurea,ma distrez si atat.Folosesc acelasi parfum de ani de zile, insa intro zi l-am schimbat fara a avea un scop anume, ci pur si simplu pentru faptul ca am primit cadou un Playboy VIP For Him mi-a placut foarte mult aroma si mirosul si l-am folosit.Cand am ajuns la party, mi-am parcat limuzina si m-am indreptat catre destinatie,insa am observat ceva ciudat, toti intorceau capul dupa mine, si ma priveau cu zambetul pe buze, in special persoanele de sex feminin.Ma simteam oarecum stanjenit,pentru ca in momente din astea nimeni nu-ti spune nimic, doar daca intrebi,asa ca am intrebat un amic ce se intampla si mi-a zis ca e de la parfum.Oau, am zis,deci toate fetele astea sunt atrase de mine, cum poti sa te simti decat excelent.In mintea mea am zis ca acum e momentul pentru a impresiona pe cineva la care visam de mult, iar aceea nu poate fi decat Delia,prezenta la orice petrecere.Increzator in fortele proprii mi-am luat inima-n dinti si m-am apropiat de ea, i-am oferit ceva de baut si am inceput sa socializam.O fire glumeata fiind, am topit-o cu glumele mele,am facut-o sa se simta bine toata seara,cel putin asa cred eu, iar spre sfarsit m-am oferit sa o conduc acasa.De limuzina mea nu era impresionata pentru ca avea si ea una,in schimb mi-a zis ca parfumul pe care l-am folosit, Playboy VIP For Him, e irezistibil, nu a mai intalnit un asemenea miros,iar asta a fost punctul meu forte pentru care a acceptat sa o conduc acasa.I-am multumit pentru seara frumoasa, pentru faptul ca m-a facut sa ma simt mult mai atractiv si mai sigur pe mine si am lasat-o in fata casei,unde o astepta prietenul ei,un frumos exemplar Rottweiler,care ma atentiona din priviri sa nu-mi parasesc locul de la volan.
   Playboy VIP For Him poate face minuni! Incercati-l si nu veti regreta!

ARTICOL SCRIS PENTRU SUPERBLOG 2012!

Niciun comentariu: