Copiii fara etichete

marți, 1 ianuarie 2013

Ce au cu Fuego?

   
   Salutare dragi cititori, nu ne-am mai scris de anul trecut, aşa că să trecem în revistă şi câteva impresii pentru prima zi a acestui an, 2013. 
   Revelionul, cel mai discutat subiect al acestei prime zi din an, a fost pentru mine unul destul de frumos, am petrecut cu prietenii, am ciocnit pahare de şampanie, am discutat, ne-am pus dorinţe etc, într-un cuvânt, a fost ok. Mai aruncam şi câte un ochi pe la TV şi vedeam aceleaşi "vedete" simultan la mai multe posturi de televiziune, de se cruceau babele şi moşnegii când vedeau asemenea grozăvie. 
   Ca de obicei Pro Tv-ul a făcut show-ul cel mai tare, aceleaşi feţe cu care ne-am obişnuit în cursul anului au apărut pe sticlă şi în noaptea de revelion, au încercat să ne facă să ne simţim bine şi per ansamblu au reuşit. O chestie nu o înţeleg, şi nu e vorba doar de Pro Tv, care-i faza cu ironizarea lui Fuego şi mai precis cu melodia Împodobeşte mamă bradul? Am observat asta şi la celelalte televiziuni şi nu doar în noaptea de revelion, nu înţeleg ce au cu omul şi mai ales de ce Fuego n-are nici o reacţie.
   Ştie careva, lămuriţi-mă şi pe mine?

Niciun comentariu: